Happy halloween

Tjenare
 
På fredagen var det After Work med en del jag har varit på After Work med innan och några nya som jag har träffat på jobbet och så. En som jobbade där innan jag kom dit så de var trevligt. De for vid 21 ungefär men jag och en kollega for till Pipes istället och var där till ungefär 23 tiden. Vi hitta någonstans att sitta och när de andra sunt om gick så fick vi ett större bord. Då kom de någon som letade plats och helt plötsligt var de 5 st till som satte sig, sedan kom de 2 till och sedan 3 till och sedan 2 till. Det var väldigt trångt men det var roligt o lära känna dem lite också.
 
Igår gjorde jag inte mycket allt, det var väl mer av en lat dag. idag har jag målat lite av staketet som vi håller på o göra alldelens själva. sedan for jag och köpte ett nytt knöstöd och sedan gymmade jag. Jag gillar inte knästödet ännu. Mest för de tycker en hel del men mest för de hamnar fel och gör ont i stället. Efter det har jag inte gjort särskilt mycket. Funderar på vad man ska ge i julklapp. Har tänkt ut några iallafall och vissa är fixade men inte alla.
 
Nu ska jag väl se mer serier och snart ska vi äta äppelpaj med glass :)
 
eftersom jag inte har några nya bilder på datorn så får ni gamla bilder på Leja.
Saknar henne verkligen
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0