Visdomstand

Tjena
 
Senaste veckan har jag inte jobbat utan på måndag var jag på info möte om kursen, men jobbade två timmar med att diska på förskolan.
Samhällskunskap 1a2 som jag ska börja med nästa vecka. Just nu pluggar jag lite i förväg, bara läser på om saker jag vet jag ska ha prov på. på tisdagen fixade jag saker som behövde fixas. och idag har jag städat hela mitt rum, ytor och golv, nya sängkläder och tagit golv i de andra rummen på nedervåningen.
 
Förra tisdagen tog jag ut en visdomstand, på höger sida. Det tog ett tag för den ville inte släppa men iallafall efteråt så ja svårt o tugga och fick bara äta flytande eller halvfast mat. Och tog Naproxen i full dos varje dag men de hjälpte inte, haft problem med smärtan i käken och maten. Har inte fått i mig tillräckligt och detta på att vara förkyld har gjort det väldigt jobbigt. Jag har fortfarande ont men inte alls lika mycket. Den 8:e ska jag ta ut den andra visdomstanden på vänster sida. anledningen är för har kronisk inflammation runt dessa tänder samt har fickor som samlat på sig bakterier som gör så de luktar illa. helt ärligt luktar det bajs. Iallafall nästa helg kommer viktor och det är mycket planerat då. Ska ut på fredagen med elsa med flera och lördagen blir det nog laserdome med de från jobbet.
 
precis efter det är gjort, har bomullstuss i också men svullnaden höll i en vecka.
 
 
detta är några dagar efter då de blev ett blåmärke också
syns kanske inte så bra på bilden
 
nu har jag ätit och mår lite bättre, har tagit starkare värktabletter så ja kan få en smärtfri kväll.
 
nu ska jag plugga lite sedan bara ta de lugnt.

 
bild på mig och viktor
 
hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0