Mot sitt slut

Nu börjar de gå mot ett slut. Efter mer än ett år på samma förskola. Men de skulle ta slut någon gång. Har lärt mig mer än jag trodde jag skulle göra.
 
hur det än blir här i Umeå så kommer jag inte flytta till stockholm förrän efter nyår iallafall. Har ju tänkt plugga en kurs här från och med slutet av november till slutet av december.
 
Sen är tanken att plugga i Sthlm och bo med Viktor. men kan inte söka dit förrän hösten.
 
Var i sthlm i helgen hälsade på viktor. Fick träffa Lisa som han bor med, hon är 89 och väldigt bra inställning i livet. Fick träffa hennes barn som då själva är vuxna och var de som hjälpte viktor till att börja med.Jag och viktor for även till KTH på ngn bar grej men vi kom dit 10 och de va inte myk folk kvar... så vi gick efter en öl men annars så har vi spelar Cards Against Humanity med den som förlorar får dricka en klunk :) det var väldigt roligt, viktor har ingen tv och Lisa har ingen WIFI så han har en trådlös vilket för att han kan inte använda hur mycket som helst. Så de var ingen tv och dator på hela helgen. På lördag gjorde vi pizza, jag gjorde degen och han hjälpte till. De gick sådär men det blev gott så jag klagar inte :p
 
nu ska jag se tv eller något och sedan sova
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0