Bort, Bort!

Ikväll är en kväll då tankarna gärna tar över. Iallafall de dumma tankarna men de blir inget av de.

Ihelgen blev jag förkyld såklart eftersom jag slappnade av, idag gick helt okej men nu känner jag mig riktigt trött, men börjar inte förrän 9 imorgon. Men när jag e ute är jag seeg, de är som jag går på reservenergi då. Jag har inte haft feber eller så. Jag fokuserar på min hygien och så. Hoppade över gymmet igår och idag för jag tänker inte riskera värre än en förkylning. 

Men vem är inte trött på en måndag kväll?  
Jag är snuvig och känner ibland riktigt slö och trött. Det hjälper inte att jag har mensvärk. Ni vet nog jag har misstanke endometrios,  just nu tar ja tre piller/dag och jag väntar på sjukgymnast annars blir de titthålsoperation. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0