Fredag och januari har börjat

I october 2014 ramlade jag i trappan med spricka i revbenen. Har fortfarande ont i ryggen pga för lite muskler.... Innan dess inflammation  i bröstbenet. nu inflammation i fötterna och inuti mig för evigt. Men ja e int bitter!
 
Trots att ja ha ont den mesta tiden så är livet ändå bra:) Gillar jobbet dock är de drygt ibland men vissa stunder är så underbara! nu vill jag bara slappna av eller egentligen vill ja va me viktor för ja känner mig ensam men men...
 
Jag fyller 20 om mindre än en månad, på en torsdag. De va tänkt ja skulle åka till skåne så åkte vi till gbg men det blir inte så. Förmodligen ingenting. Jag följer med viktor o hans familj till Åre vecka 8. Det blir kul:)
 

 

nu ska ja ta vara på att de är fredag!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0