Åre

Ojoj, att jag ens får in inlägg var tredje månad eller mer sällan är helt otroligt

Förra fredagen jobbade jag över sedan direkt till gymmet. De blev en kort vända sedan till jibbet hämtade mina inneskor och sedan hem,  duschade och sedan till stan och After Work. For dock hem vid 9 för ja skulle upp 5,30 på lördagen. På lördagen for ja till tåget och åkte tåg till östersund vilket tog 6 h med ett byte. I östersund träffade ja Viktor med hans mamma och deras vän Richard som vi skulle bo hos. 

Vi for till richard och ja lagade mat, chillade. Viktor o richard körde lite fyrhjuling och så. På söndagrn åkte vi tåg till åre och taxi till stigan vi hyrt. Där var vi tills igår. Ja åkte slalom och viktor skulle lära mig. Han tyckte att barnbacken va för lätt för mig så de åkte högst upp (på den backen). Problemet var att de var för svårt för ja bara for och för att inte fara in i ett par ungar så jag vurpade men detta ledde till ett blå märke på mitt lår av pjäxan.



Denna bild är när de var som värst men de mesta är borta men smärtan är kvar. Men detta gjorde att gjorde sååååå ont med pjäxorna på..... men jag har lärt mig en hel del ändå! 
Viktor är en bra lärare:) i lördags körde vi skoter i två h. Vurpade där oxå men de gick bra xd 

Igår for vi hem och de tog sin tid med tåg till östersund och sedan flyg till sthlm och sedan Umeå. Jag var hemma halv ett i natt och börjaee jobba 7,30. Men nu är ja hemma och har packat upp. 

Nu skq jag se tv tills jag ska sova dpck ta fotbad innan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0