Anna fyller tjugo idag, hurra

idag är det min födelsedag:)
 
Jag började 7.30 och slutade 15. vilket var skönt
jag jobbar med Richard och Erik som är för Anita är på semester. Iallafall när vi var ute med ungarna så behövde Erik gå till ica snabbt. Sedan när jag var på rast med Richard. Kom Erik in helt seriös och sa "en arg förälder vill se dig richard"
 
vi var lixom "ajjdå..."
men vi förstod sedan de var ett skämt. då menar jag resten av de som hade rast typ 6 st. Vi kunde se de stå vid kopiatorn och sedan kom de in och sjöng "ja må hon leva" med en kladdkaka ungefär med sex ljus i den
 
jag blev så rörd och glad, åhh det känns fortfarande konstigt:P
 
Jag har fått några saker
sockar
durkslag
kastrull (som jag fick till jul MEN pappa har använt den regelbundet så fick en nu likadan)
 
ska få mer sedan men mamma är på nose-work kurs med teo.
 
imorgon är jag ledig från jobbet och ska köpa jeans, legging till mig och ska nog förbi systembolaget, självklart. ska ha min lista och allt:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0