Underbar kväll.

Heej:)
I'm back ;D
Det var as skoj;d
Vi snackade,
såg vänner m.m ;d
åt dipp o chips :)
sedan åt vi tacos och sedan var vi vid datorn och TV:n ^^
det kokm faktiskt några ;d
det var 4 killar,
i typ våran ålder=)
Sen gick vi till Bowling hallen;d
det var asskoj:)
det var länge sedan jag bowlade,
det gick bra i början men sämre sedan ^^
fick typ 1 Strike, e fan stolt :)

Jag vet jag tog bilder,
men dem finns ju inte ;p
hitter dem inte:(

Men har tagit nya på sminket.
Carro sminkade mig;d




Förlåt att det är suddigt,
men min mobil kaxade mot mig
när jag skulle ta kort :]

När vi kom tillbaks såg vi mer vänner
och sedan körde vi Alfapet:p
Och såg Bloopers :)
Ska ta ngt att äta :)
Puss o kram//Lizzie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0